اسلایدر

گفتگو با رونالدو!

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در گفتگویی اختصاصی با فیفا شرکت کرده و به مرور مسائل مختلفی در دنیای فوتبال پرداخته. رونالدو یکی از نام هایی است که میلیون ها طرفدار درسرتاسردنیا دارد. او ستاره بزرگ رئال مادرید و یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال است. نمایش های خیره کننده او از جناحین و ضربات تماشایی اش به توپ و به ویژه گلهای فراوانی که به ثمر می رساند، باعث شده تا او یکی از سرشناس ترین چهره های دنیای فوتبال لقب بگیرد.

این ستاره پرتغالی که به عنوان دومین بازیکن برتر دنیا در مراسم اهدای توپ طلای سال 2012 انتخاب شد و درتیم منتخب دنیا در سال 2012 قرار گرفت در گفتگویی اختصاصی با فیفا دات کام شرکت کرده که   متن صحبت های او در این مصاحبه را در سه قسمت برایتان آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش دوم این گفتگو را مطالعه کنید:

با درنظر داشتن شرایط، فکر می کنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، اولویت اول رئال باشد؟

بله، قطعا همین طور است. کسب دهمین قهرمانی اروپایی چیزی است که همه مادریدی ها می خواهند.این خواسته کاملا روشن ماست. پارسال تا یک قدمی کسب این قهرمانی پیش رفته بودیم ولی ناکامی درمرحله نیمه نهایی واقعا ناامید کننده بود. خوشبختانه حالا این شانس را داریم تا امسال، انتقام پارسال را بگیریم. البته امسال سختی کار ما بیشتر شده و باید مقابل یونایتد قرار بگیریم. کار آسانی نخواهد بود و به نظر من احتمال صعود برای هریک از دو تیم 50،50 است. ولی من اعتماد به نفس و روحیه زیادی دارم.

حس می کنی که اگر رئال مادرید مثل قبلش بازی کند، می توان این تیم را مدعی صعود به دور بعد دانست؟

هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست. ولی اگر با حداکثر توانمان بازی کنیم، تیم واقعا خوبی هستیم. نباید فراموش کرد که منچستریونایتدش روند خوبی در رقابت های این فصل داشته و با برتری خوبی درلیگ برتر صدرنشین است ولی درعمل، اگر در سطح همیشگی خودمان بازی کنیم، می توانیم از آنها پیشی بگیریم. برای این کار باید متحد باشیم و گروهی کار کنیم؛ یعنی همان کاری که در خیلی از بازیهای دیگر انجام داده بودیم.

ناکامی های رئال در لالیگا و فاصله با صدر جدول باعث شده تا شعارهایی علیه مورینیو به گوش برسد.نظر تو دراین باره چیست؟

مردم هرطور که بخواهند خودشان را ابراز می کنند و نظرات انها قابل احترام است.هرچند که من بر این باور هستم که باید کمی صبور باشند. من مطمئنم که مورینیو همیشه بهترین ها را برای تیم می خواهد و تا پای جانش از رئال دفاع می کند. این چیزی است که همه ما که در کنار او هستیم، این را می دانیم ولی نظر جمعی هم قابل احترام است. به نظر من مورینیو بهترین سرمربی دنیاست؛ با تمام تجربیاتی که دارد و تمام موفقیت هایی که کسب کرده

تو هم جنجالهایی را داشته ای که همه از آن مطلع شدند.فکر می کنی که چرا تا این حد جنجال در اطرافت ایجاد می شود؟

نمی دانم. نمی توانم با قاطعیت 100% پاسخ بدهم. خودمن هم این سوال را از خودم می پرسم. کسانی مرا می شناسند که کنار من بازی کرده اند و آنها می دانند که من چه شخصیتی دارم. کسانی که من را نمی شناسند هم می توانند هرچه می خواهند بگویند و هرطور که می خواهند فکر کنند. من به کسانی که از من انتقاد می کنند احترام می گذارم؛ چون می دانم که این نظراتی که درمورد من دارند، درست نیست. باید یاد گرفت که چطور با این شرایط کنار آمد. چون این بخشی از زنندگی تمام بازیکنان و عملا  تمام انسانهاست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:گفتگو,با رونالدو,خبر,, ] [ 17:8 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 1516
بازدید کل : 141908
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت